Evolueren van idee naar een uitgewerkt concept.
In deze fase gaan we verder in op de analyse die we gemaakt hebben bij de idee-ontwikkeling en vormen we uw idee om naar een werkbaar concept en krijgt uw product zijn definitieve vorm.
We onderzoeken de markt, de concurrentie en de distributie- en communicatiemogelijkheden. Hier gaan we ook verder bepalen wat nu de factoren zijn die uw product uniek maken. We gaan in volledige open mind strategie het product en al zijn aspecten dieper analyseren.
De gedetecteerde kerngegevens zullen later heel goed van pas komen om een stevig marketing- en communicatieplan op te bouwen.
We beschrijven ook de missie van je bedrijf die uiteindelijk steeds een ankerpunt zal zijn bij het nemen van strategische beslissingen.
In deze fase krijgen we vaak ook al een heel duidelijk beeld van uw inkomsten en uitgavenstromen. Zij vormen de basis voor het opmaken van een stabiel businesscanvas waarin we een eerste indicatie krijgen over de lucratieve mogelijkheden van het bedrijf. Welke zijn de cruciale factoren die uw succes zullen bepalen?
|
|